Elin publicerar kokbok?!

"Nu ska Elin sova och vara snäll för det vet ju Elin att nu är det kväll", det är frekkin natt och jag sover inte. Som jag försökt, men icke. Så jag gör som varje barn gör, väcker mamma och säger "jag kan inte sova" sen säger jag det som (förhoppningsvis) inte alla barn säger: "är det ok om jag slår på datorn en sväng?"
Jag har nu kollat upp vad det skulle kosta att trycka en egen bok, eftersom jag på sistone tänkt så mycket på mat att jag börjat komma på vad som endast kan liknas vid egna recept. Dock är dom ju fortfarande obeprövade då jag inte är hemma och lagar min egen mat, men tids nog, tids nog! Har redan en handfull recept som mycket möjligt kan platsa i alla edra kök! Herregud, gillar man mat så gillar man mat och så är det med den saken. 
Så I will keep you posted om hur skrivandet tar sig och kan även försäkra om att "Snäll Laksoska mathäftet", som det kommer heta, kommer myllra av härliga färgbilder av ypperlig kvalité då jag idag införskaffat en alldeles egen första digikamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0