Många fina grejer

"The sanest days are mad". 

Som sig bör, det jag hör stämmer ej med vad jag gör. Men kör därför på ändå. 
Här kommer en liten svängom för er som tänkt den tanken som kanske fick er att tänka om. Listan kan göras lång och vi kan vända eller vrida, likna känslorna vid ord och starta bråk och orka strida, men vi gör på samma gång inget mer för att vi lider, samlar mod och hårda ord inför samma gamla strider men väl, allt vad tiden skrider finns det många som gör opp, öppna upp det du har inne och bär det utanpå din kropp. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också hittat hit. Vilken bra dikt! Tänkvärd! kram

2009-08-20 @ 19:42:39
Postat av: Carro F

Oj! Glömde visst skriva vem "jag" var! Haha!

2009-08-20 @ 19:44:12
Postat av: Hanna

jettefinigt du är så ducktig och så finig

2009-08-20 @ 21:40:53
URL: http://edwould.blogspot.com
Postat av: Amandolin Pinnved

åh det är så man ryser. du är så bra!

2009-08-23 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0