I de kreativa tagen

Just nu känner jag att jag bara vill umgås, hela tiden. Jag vill spontant komma över till folk och bara umgås. Dessvärre åkte jag tillbaka till Enköping idag där jag inte har några vänner. Haha! Så det kan gå. Men finelifinfint att vara i Borlänge och mysa runt. Där kommer också känslan att vilja hälsa på hos folk, eller ses på stan etc. eftersom jag inte bor hos min mor längre, även om jag glömmer skor och jackor där, så är det inte så kul att sitta där hela dagarna. Jag har givetvis Nietzsch, men ni vet, inte samma sak. Once man flyttat ut liksom. 
Så i varje fall är jag tillbaka i Onebuying och i de kreativa tagen.



Another original Sneakybastardbureau artifact

Är seriöst mystrevligt glad över att Amandas jobbintervju gick vägen och att hennes Sthlm verkar kirrat. Det kommer betyda att hon är närmare mig!

And now: I'm off to mannagrynsgröta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0