Kungörande

Jag är inte en pojkvän som är otrogen bakom ryggen, ej heller har jag erfarenhet av en sån eller har på något annat sätt anknytning till dylikt. Jag tänkte bara helt sonika skum jävel eller skumjävel, trots att www.urbandictionary.com hävdar annat. En för övrigt ganska lärorik sida. 
Jag sitter nu i mitt kök och undrar över hur man gör bechamelsås och varför det låter radioaktivt. Kinkar också lite över att Dead man från Discshop verkar bli fördröjd, om den nu kommer alls. Men om livet suger? ICKE! Ty det finns inget att klaga över. Gott folk, om ni nån gång är missnöjda (vilket jag satsar alla Bills pengar på att ni nån gång är) så vill jag att ni försöker se till andra saker i era liv. Det är ytterst sällan allt är skit. Och den tanken är jävligt skön att tänka! Så tänk den! Och lev gott!
And now: I'm off laddies and lassies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0