Tankar kring blomlådor

Hej. Häromdagen åkte vi bil i Enarköping som så ofta när papi är i stan. På sina balkonger har rara människor planterat blommor i blomlådor som de hänger på kanten av balkongräcket och det jag noterat är följande, att vissa hänger sina lådor på insidan av räcket och vissa hänger den på utsidan. Så nu tänker jag ju såhär, om man hänger lådan på insidan är den mera för ens egens njutning och hänger man den på utsidan så är det mer on public display...så är det medvetet eller är man rädd att konsolerna för frekkin lådan inte ska hålla? Klart lådjäveln ska hänga på utsidan, det ser lite konstigt ut annars, det är det jag vill komma till.  Så om ni hänger lådan på insidan, hör av er och berätta för mig och fördelarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0