H-h-h-häpnar över American Apparels mått för xxs

Nyss på tv hörde jag om nåt bluffbolag som lurat någon på plus, vars vd hette nånting Kassamassa (vet ej om det stavades så) men klart han vill tjäna pengar om han heter så på nåt vis. Kommer nu osökt att tänka på inslaget i Bamse när Krösus Sork sväljer sin cigarr för att Åsnan vinner kapplöpningen.
Jaja nu till saken. Då jag inte kan gå i affärer på grund av mitt tillstånd har jag ägnat mig lite åt att internetkika. American Apparel skulle man ju lätt kunna handla upp hela sortimentet hos, trots de dåliga höga priserna, men ajaj vad dom siktar in sig på smala peeps. 2XL och 3XL-avdelningen i all ära, men modellerna på de bilderna är ju lika smala, så bilderna är ju inte riktigt realistiska. Jag undrar hur dom ser ut som har 50 cm i midjemått....och hur fruktansvärt liten benstomme dom måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0