Mamma vill ha mig i julklapp

Frisk såklart. Nej men skämt åsido, jag har sån jäkla jullängtan. Kom igen med snön liksom! Jag började med julmust lagom till allhelgona och skäms inte ens. För julen är så mycket värd för mitt välmående sinne. Jag hoppas vid gudarna att jag kommer kunna vara hemma i Borlanche under högtiden av högtider, behöver de välbekanta känslorna, ritualerna och myset, myset, myset. Önskar att jag stickade i racerfart så att jag kunde ge alla jag känner nåt fint i klapp i år, men det blir bara till familjen, blir för mycket annars, så planera inte att ge mig något! Då får jag dåligt samvete! Och det vill ni inte att jag ska ha! Kan inte gå och shoppa i affärer, ska kika lite på internet dock. Eftersom det är så rackarns svårt att komma på överraskande julklappar så går min hjärna på högvarv redan nu...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill ha klappar (både såna från handen och såna inslagna saker)

2009-11-10 @ 18:27:36
URL: http://rymdmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0