Mat som flyger snyggt i luften

Oh vad för spännande har hon att skriva om idag minsann? Jomenvisst idag fick jag mitt livs första allergireaktion. Troligtvis av plasman i trombocyterna jag fick. Trombocyterna levrar blodet i kroppen och det värdet är ofta lågt för mig. Så efter en draculsk natt av lite blod i mun och näsa sku jag få mig en påse trombisar. När det sen kopplades bort kände jag hur det blev lite tjockt i gommen och svalget. Sen kom någon form av nässelutslag under ögat och på ryggen. Hoppsan sa, sa jag och mor och det blev folksamling i mitt rum. Men he blev ju bra igen. Men liiiiiite läskigt vare! (kan man säga) "And now for something completely different".
Shit vad jag saknar mina vänner. Jag saknar ett socialt liv. Längtar nästan mest efter det, att normalt få stega in i vardagen igen när jag är frisk och börja umgås med folk igen. Inte vara rädd för att få bakterier från höger och vänster. Fast paranoian kommer nog sitta i ett tag efteråt, ovana vanor etc.
Jag saknar en marker från Luleå Stadshotell, brun med guldren på
Jag saknar en röjig utekväll och styrkan att orka gå
långt

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Ska du ta sprutan mot svininfluensan? :)

2009-11-04 @ 15:38:49
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/
Postat av: Tove

Shit vad jag saknar DIG.

2009-11-17 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0