Mmmmm-jul

Ja det är ingen tvekan om saken. Idag är det en månad till julafton, tillika underbara Bralls födelsedag. Med andra ord, en dag att fira. Jag själv väljer att fira med två piggelin på raken, för det lindrar även min hals som nu börjat smärta när jag sväljer. Det är nu den jobbiga perioden kommit igång kan man väl säga. Men det lider ingen nöd på mig eftersom det finns morfin och väldigt fin och kunnig personal här. Jag har verkligen kommit att gilla vissa som jobbar här. När de jobbar känner jag mig oerhört trygg och på gott humör. Vissa människor är som skapta för det här yrket, de har det bara i sig, man får kontakt och känner värme. Det betyder massor när man är i min situation, när man inte vet hur kroppen kommer kännas nästa dag. Så idag är en finiger dag, jag ska nu ta en liten lur och fortsätta celebrationerna.

Kommentarer
Postat av: Bralls

du är så duktig du min lilla gudis! :D Gott med pigelin också! jag var på systemet för första gången idag haha, köpte den där årets glögg, får väl se vad det är för något konstigt med clementin i :O

Saknar dig!

2009-11-25 @ 14:28:22
URL: http://bralls.blogspot.com
Postat av: Gullius

Hur ska man veta vad du vill ha i julkapp då? Hooo hoooo....hooooo hoooo

2009-11-25 @ 22:50:55
Postat av: Elin, denna bloggs moder

Piggelin går alltid hem! Åh jag tycker den verkar jättegod med clementin!!!! Blossa har ju också nå nya varianter med lingon och apelsin, men de är väl lättglögg kankse. Du vill kanske bara ha de tyngre grejerna? hihihi!

2009-11-27 @ 18:18:32
Postat av: Elin, denna bloggs moder

Men käre Gullius jag har redan fått min julklapp i år, lite för tidigt, den 18 november närmare bestämt..... hihi

2009-11-27 @ 18:20:21
Postat av: Bralls

Haha jaa det är de starka grejorna som loclar ;) haha nejdå men jag fick ju lov att ta min systemetoskuld så då köpte ja den där clementinen =) Hoppas allt är bra med dig!

2009-11-27 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0