Vet inte vad jag tycker

Jag vet inte vad jag tycker. Jag blir småirriterad på vissa människor. Samtidigt som mitt hjärta blir större för de jag älskar och håller av tror jag det blir increasingly mindre och mindre för de jag inte har så mycket till övers för. Jag har ju inte ett särskilt socialt liv atm men för den delen vill jag ju inte bli avvisande. Känns som att jag genom att inte frottera mig med diverse bekanta blir mindre mottaglig för nya relationer och att jag dessutom stör mig på egenskaper hos folk jag inte ens känner finner jag vidrigt. Men sån är jag. Uppenbarligen. Eller så är det kanske befogat och jag gör rätt i att inte ge folk en chans, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Atm är förkortning för atmosfär som inom fysiken är en enhet för tryck. En atm motsvarar normalt lufttryck, alltså ungefär 101,3 kPa (kilopascal).

2009-10-30 @ 23:56:20
URL: http://rymdmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0