Music make you loooooose the remote

Det finns bara en som kan fatta den rubriken och det är min lillebror, för när hon var liten ville hon alltid ha kontrollen när vi kollade på tv.
Så, now for something completely different. Jag har i dagarna beställt två ep's på viny-y-y-y-yl, m-m-mhm-m. Nu ska jag införskaffa två album till från UK eftersom det faktiskt blir billigare eftersom det inte är någon frakt på den underbara hemsidan. Sen bire väl kanske Krunes nya...senare...Och anledningen till detta är att jag inte behöver handla livsmedel då jag istället får det på reeekning seeeen. Men sen har jag funderat och tycker att dom borde slå ut kostnaden för maten separat på räkningen. Det kostar 80 kr per dag att vara här och då antar jag att maten ingår. Men jag har inte ätit så mycket senaste veckorna på grund av mitt tillstånd, så då borde ju inte jag betala för maten jag inte äter, utan istället, gladeligen, betala de cirkus 30 kr för "medicinskt livsmedel", aka näringsdryck.
Men för sjutton vad snål jag låter hörnini! Men se det är jag inte,(med pompös röst) jag tycker bara att rätt(konstpaus) ska vara rätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, kommer ju inte ens ihåg mitt kontrollbehov (OH! PUN!)

2009-09-08 @ 19:29:27
URL: http://edwould.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0