Mys med hon den där Mami

VARNING: OM NI AV NÅGON ANLEDNING INTE GILLAR SPELET ALFAPET SÅ KAN NI SLUTA LÄSA INLÄGGET NU, ANNARS BLIR DET BARA TRÅKIGT, PINA ER INTE IGENOM DET.
Jag älskar på nåt knussligt sätt Alfapet. Alfapet says relax. Efter en massa tjat från Nietzsch att hon klår mamma i det hela tiden (och även för den delen tjat från mami att hon blir klådd), så körde jag och mami idag en omgång när hon hälsade på här. Och vilken enastående omgång! Vilka ord! Riktigt sådana man blir nöjd med, jag flinade till mer än en gång när jag hade knåpat ihop ett klockrent ord och kunnat lägga ut det på brädet. Mami kammade hem 50 poäng för att hon fick ut alla bokstäver och det brukar vara svårt att toppa en sån lyckträff. Men jag kämpade på och hämtade några "gånger ordpoäng". Trots det vann mami med 320 mot mina dryga 270.
Jag har tenderat till att ha otur i spel de senaste dagarna då far slog mig i poängpoker häromdagen, och bräckte mitt rekord på tetris (just som jag trott att cirkeln var sluten och att jag äntligen fick lära den som lärt mig), och dessutom idag häver ur sig att han nån gång på 90-talet fått över 300 000 poäng. Nu fick jag btw alldeles rykande nyss via telenätet veta att det minsann var över 370 000 han hade fått och att även min mor fått över 240 000 en gång. Svårt att slå mot mitt för dagen knappa 180 000 vilket bara räcker till mellanraketen. Så int är det lätt nå. Men int ska ni tro att jag int strävar uppåt. Hihihi.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hi hi...bröst....

2009-09-20 @ 20:11:32
URL: http://edwould.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0