Shooobidoo

Det är obehagligt att tappa ögonfransarna måste jag tillstå. 
Jag siktar på att bli superfrisk de kommande dagarna så jag kan åka hem och göra lite sysslor jag måst få gjorda, måla klart en tavla och ta ny profilbild till knekten. Såna vanliga grejer som jag inte kan göra hääääääääär! Blin't ja knäpp så säg!

I övrigt är väl det mest spännande än så länge denna dag att mor slog mig hårt i Alfapet, med någonstans runt 100 poäng. Men jag var så trött etc. skyller jag på. Vi veeet ju att jag kan vränga oooord!

Har tyvärr inte så mycket att berätta, inget att rätta eller översätta inget att sätta igång eller så, inget att sätta av eller på. Starten har som aldrig riktigt gått, varenda ord och mening är byggd av någonting smått. Men små söta linjer bryter fram genom det grå, saker som är viktiga och som får dagen att gå, får mig att gå några extra steg för man vet att det är så, att när varje liten glimt ska ses är det fint att haka på och det viktigaste för en själv är att det mesta går att få. 

Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2009-09-03 @ 14:32:11
URL: http://hannavafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0