Fett besviken

Verkar inte som att jag kommer kunna få några pengar av försäkringskassan heller. Och handläggaren visste inte ens om det gick att söka i efterhand. Jag har inte haft en inkomst sen jag blev sjuk för mer än ett år sen och jag behöver verkligen hjälp med att betala för att jag blivit sjuk. Kan ju inte söka jobb pga smittrisker och mitt obefintliga immunförsvar och vill inte leva på pengar från föräldrar när jag är 22 år gammal. Trodde verkligen att man kunde få hjälp med bidrag när man nu hamnat i en sån tråkig situation som jag men det visar sig att man på något magiskt sätt, trots att man är lyckligt ovetande, skulle planerat det lite bättre innan man fick leukemi.

Kommentarer
Postat av: Bralls

Men vad fan?! Det där verkar ju helt stört, hur tänker dom egentligen?

2010-04-22 @ 10:40:48
Postat av: Hanna

JAG BLIR SÅ ARG SÅ ARG, NOBODY PUTS BABY IN THE KÅÅÅÅRNÄÄR (som finska gubben i reklamen) OCH DET BORDE INTE VARA SÅHÄR I ETT "BRA" LAND SOM SVERIGE! AH!

2010-04-23 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0