Ta ingenting i livet för givet

Jag väljer att på detta sätt meddela att jag fått ett nytt återfall i leukemin. Jag orkar inte ringa alla jag borde ringa, så ni som läser det här ser det iallafall. Så ringer jag när jag orkar. Men jag skulle vilja be er alla i min närhet att leva era liv så sant ni kan, att aldrig låtsas vara glad och lycklig om ni inte är det. Jag vill att era liv och eran vardag ska vara underbar för er och jag skulle aldrig önska någon jag älskar något ont eller att någon ska behöva sätta sitt liv on hold. Men kanske skulle det vara bra för vissa att få en glimt av en tanke på att svårigheter gör oss starkare, att man kanske någon gång tänker på att det är perpektivet till andra som gör oss till människor. Ta inte alltför mycket i era liv för givet, man vet aldrig vart man hamnar imorgon.
Det här är min svårighet, och den har inget på era axlar eller i erat sinne att göra egentligen, men ni som värmer mig och bär mig, på riktigt, ni vet hur starka våra band är och hur tacksam jag är för den styrka ni ändå på något sätt ger mig.
Inläggen kommer från och med nu bara bli mer och mer positiva. Det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, vad ska jag skriva? Förutom att leukemi är skit men det vet du ju redan. Kämpa på och tänk positivt. Det är inte helt lätt och låter klyschigt men det är sant.

Kram/Susanne

2010-04-09 @ 09:21:40
URL: http://tvaoarochenfjallstuga.blogspot.com/
Postat av: bralls

Jag finns alltid här om det skulle vara något, vad som hellst! <3

2010-04-09 @ 10:24:21
URL: http://bralls.blogspot.com
Postat av: tjossan

fina, starka, lilla elin. sänder en tanke till dig, vad nu det hjälper.

sluta inte skriva poesi, jag äter alla dina ord. kramen

2010-04-22 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0