"Turn the mad dog loose"

Känner mig övergiven, fast jag inte borde det. Många skäl till att inte göra det. Men allt kom liksom på en gång här i dagarna. Folk flyttar, folk lånar hundar, folk är hundvakt, jag gör ryggmärgsprov och får kollossal huvudvärk, åker in på sjukan och får morfin intravenöst. Fyller år på sjukhus, vilket innebär att inte fylla år på riktigt, kommer hem från sjukan, vet inte vilket ben man ska stå på. Kommer inte igång med projekten eftersom huvudet fortfarande kajkar. Dessa dagar de ska ta innan man är på banan igen...jag vill ha speeeeed, att allt görs i rasande fart och att allt flyter på. Men det löser sig. Gör det väl alltid.


Kommentarer
Postat av: Hanna

nej just det, du har inte fyllt år på riktigt därför ska vi fira jättemycket när du kommer hit! du kan få ballonger om du vill!

2010-03-22 @ 22:08:16
URL: http://rymdmonster.blogspot.com
Postat av: Bralls

Saknar dig supermycket <3

2010-03-24 @ 12:40:26
URL: http://bralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0