Ännu en dag

Jag hade ju tänkt permission i helgen men ICKE! Det blev febran på sjukan istället. Tydligen dragit på mig en till infektion när den andra försvann. Men he bar å åk med is i magen. Visa ord.
Hade svårt att somna igår trots att jag var så jäkulens trött. Så jag kom på en ny tröjmodell och en ny maträtt, men det tjänar liksom ingenting till när jag inte får utöva i praktiken! Garrrrgh! Det är för mig lite frustrerande då jag med fördel arbetar med händerna, tycker om att vara produktiv. Men som tur är gillar jag också att göra skisser och anteckningar. Känns som att det är kul att ha flera stadier av sitt projekt, en idé, en skiss, material och åtgång, mått, mönsterritning, tillklippning, "råsömnad", prövning och så allt finlir på slutet. Det blir nästan som en liten berättelse. (den sista meningen kan med fördel läsas ut som Job från Mammas nya kille...)
Här är en gammal bild på ett par mysiga tjioooorts alá Sneaky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0